Nástroje pro usnadnění přístupu

Skip to main content

Kolektiv

ředitelka školy, učitelka

Mgr. Táňa Daniel

třída duhová

Vystudovala jsem předškolní pedagogiku a bohemistiku.

„Zasvěť dítě na počátku jeho cesty; neodchýlí se od ní, ani když zestárne.“ Svou práci beru jako poslání. Věřím, že děti nejlépe rostou v prostředí, kde se mohou svobodně vyjadřovat, učit se prožitkem a zažívat opravdovou radost z objevování. Školka by měla být jako zahrada – s láskou opečovaná, pestrá, přirozená a plná života. A právě zahrada je mou vášní i inspirací.

zástupkyně ředitelky, učitelka

Bc. Iva Jeřábková

třída měsíčková

S dětmi pracuji šestým rokem, mám vystudovaný obor “Učitelství pro mateřské školy”. Jsem maminkou dvou dětí. Svůj volný čas nejraději trávím se svými blízkými. Mými největšími koníčky jsou běh a vaření. Svůj zájem o zdravý životní styl se snažím uplatňovat i ve své práci s dětmi v mateřské škole. Při práci ve školce je pro mě prioritou, aby se děti cítily ve své třídě příjemně a bezpečně a aby ve třídě vládla pohodová atmosféra.

učitelka

Martina Davidová

třída obláčková

Vystudovala jsem pedagogickou školu ve Znojmě. Nejdůležitější ve vztahu k dětem je pro mě empatie. Udělám vše proto, aby děti ve školce byly rády a zažívaly zde pohodu a pozitivní zážitky. Baví mě turistika a cestování, ráda trávím čas s rodinou a dobrou knížkou.

učitelka

Dana Zeinerová

třída obláčková

V mateřské škole si nejvíc vážím hezkých vztahů, které jsem si vytvořila s dětmi i s kolegy. Absolvovala jsem akreditovaný kurz dětské jógy a mentálního koučinku, díky čemuž mohu zařazovat tyto prospěšné aktivity do programu naší školky. Tím jsem si osvojila další klíčové vlastnosti a dovednosti, které jsou pro tuto profesi nezbytné. Především se vždy snažím komunikovat na základě pozitivní motivace a každý den se zaměřuji na podporu fyzického a psychického zdraví dětí. Učím je lépe ovládat své emoce, zvládat stresové situace a budovat vztahy. S laskavým a vstřícným přístupem se snažím podporovat celkový rozvoj dětí v naší mateřské škole.

učitelka

Lucie Miklová

třída měsíčková

Mám to veliké štěstí, že můžu v životě dělat to, co mě opravdu baví. Miluji čistou dětskou duši, jejich upřímnou radost a bezprostřednost. Ani po dvaceti letech praxe mě nepřestávají jejich nápady překvapovat a mám touhu se od nich neustále učit. Mateřská škola je pro většinu dětí prvním setkáním s opravdovým světem, světem bez mámy. Proto se snažím o empatický a partnerský přístup, který buduje důvěru celého kolektivu. Ráda podporuji u dětí jejich silné stránky a pomáhám jim pracovat na jejich růstu.

učitelka

Kateřina Baránková

třída duhová

Práce s dětmi je krásná práce, která mě naplňuje. Mojí největší zálibou je tanec, tak jsem ráda, že jej mohu využít i při svém povolání. Do třídy se snažím vnést hodně pohybu a když je u toho ještě hudba a legrace, tak to jsou ty nejlepší chvíle pohody. Žádná humorná situace mi není cizí, takže smích ve třídě, či úsměv na tváři dítěte je mi největší odměnou. Mám takovou představu, že začátek poznávání života, světa a dovedností potřebných k úspěšnému vstupu do základní školy, by měl probíhat v příjemném a pohodovém prostředí.

učitelka

Blanka Žišková

třída sluníčková

Jsem velkou milovnicí hudby, a tak ve své práci využívám zpěv a písničky, které dětem pomáhají nejen rozvíjet jazykové dovednosti, ale také podporují jejich kreativitu a radost z pohybu. Každý den s dětmi je pro mě radostnou příležitostí, jak jim nabídnout prostor pro fantazii a rozvoj jejich osobnosti.

učitelka

Michaela Krausová

třída sluníčková

Jsem začínající učitelka, která do světa předškolního vzdělávání vstoupila s nadšením a láskou k dětem. Ve své třídě se zaměřuji na vytváření bezpečného a pozitivního prostředí. Myslím si, že díky své klidné povaze mohu dětem předávat schopnost řešit situace s rozvahou a tolerancí.

učitelka

Lada Araque Cadenas

třída hvězdičková

Jsem maminka tří dětí, a právě jejich výchova mě inspirovala stát se učitelkou. Miluji tanec a hudbu, a proto je ráda zahrnuji do každodenní práce s dětmi, protože věřím, že jsou skvělými nástroji pro rozvoj kreativity a sebevyjádření. Moje hlavní motto vychází z myšlenky Marie Montessori: "Pomoz mi, abych to zvládl sám." Věřím, že výchova není jen o předávání znalostí, ale především o ukazování, jak žít – s trpělivostí, empatií, tolerancí a láskou, která nás všechny spojuje.

učitelka

Miroslava Bešterová

třída hvězdičková

Mé motto je "ze školky má být slyšet zpěv a smích dětí" Při práci s dětmi se snažím, aby školka byla pro děti místem plným radosti a pohody kde mohou objevovat svět. S chutí se s dětmi zaměřuji na cvičení, tanec, a zpěv za doprovodu klavíru kde rozvíjejí své pohybové a muzikální dovednosti. Za důležité ve třídě považuji sjednocený kolektiv a schopnost spolupráce, kterou v dětech posiluji a rozvíjím zařazováním kooperativních a psychosociálních her.

asistentka pedagoga

Darina Meszárošová

třída duhová

asistentka pedagoga

Kateřina Misařová

třída hvězdičková
hlavní kuchařka

Renata Hudčeková

kuchařka

Ludmila Žovincová

pomocná kuchařka

Iveta Chromečková

školnice

Martina Vaculčíková

školnice

Nikola Konečná

uklízečka

Tetiana Lysenko